Dikat och klart!


Nu är det dikat och klart. Något jag måste säga känns väldigt bra då det var mycket vatten på planen. Den kommer nu att hinna torka ut ordentligt innan grunden levereras. Preliminärt datum för leverans är ons v 39.



Dikningen blev ett stort inslag i beteshagen så det blir lite merjobb med att bygga en säker övergång till hästarna samt att stängsla in det på sidorna. Men jag tror det blir bra då vi är klara.






Vi jobbar även vidare med att röja så mycket sly som möjlit ikring hagarna där ridhuset är så att det ska bli så öppet som möjligt.


Kommentarer
Postat av: Göran

Spännande, jag har verkligen väntat på denna etapp och kul att vecka 39 ser ut att hålla. Jag tycker att ni BÅDA är så väldigt duktiga!!! Ser fram emot att komma på besök när jag kommer hem.

Göran

2010-09-13 @ 05:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0